loading...
نود مارکت
فواد بازدید : 71 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (2)

خرید پکیج جامع آموزش کامل تعمیرات حرفه ای موبایل:اورجینال





آموزش تعمیر تلفن همراه
آموزش ویدیویی و تصویری تعمیرات حرفه ای و تحصصی موبایل به همراه جزوات آموزشی
( ارائه دهنده محصولات نوین آموزشی در زمینه های مختلف) ، مجموعه ای جامع درباره آموزش حرفه ای تعمیر موبایل و انواع گوشی تلفن همراه به صورت CD های آموزشی تهیه کرده است که دریافت آن را به کلیه علاقه مندان توصیه می کنیم
این مجموعه به شرح زیر می باشد
آشنایی وچگونگی کار با صفحات Touch Screen
آشنایی با Bluetooth – Infored
آشنایی با قطعات :
- مقاومت های SMD
- مقومت های ثابت
- مقاومت های اتوماتیک
- PTC , NTC , …
آشنایی با اصطلاحات مورد نیاز :
- پرش آنتن
- رقص شارژ
- عدم آنتن دهی
- نشتی خازن
- استفاده از دستگاه هیت برای برداشتن IC
- نحوه قرار دادن IC
- اس تفاده از فلکسی برای قرار دادن قطعات
- آموزش استفاده از شابلون وخمیر شابلون برای پایه گذاری قطعات
- چگونگی و مراحل تعمیرات گوشی
- تعمیر انواع گوشی نوکیا
- تعمیر انواع گوشی های سامسونگ
دستگاههای مورد نیاز
- هیت
- فلکس
- سیم قلع گیر
- شابلون و خمیر شابلون .شماره مجوز 349/8542


نحوه خريد خرید پکیج جامع آموزش کامل تعمیرات حرفه ای موبایل:اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید پکیج جامع آموزش کامل تعمیرات حرفه ای موبایل:اورجینال


فواد بازدید : 168 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید کارتون پیمان حیوانات/اورجینال





خلاصه داستان: داستان این انیمیشن روایتگر اتحاد و همبستگی حیوانات است که به دلیل خرابکاری انسان ها ، رودخانه های سرشار از آب آن ها قطع شده است و آن ها برای یافتن آب دست به هرکاری می زنند . در این بین بیلی به کمک دوستانش سعی دارد تا همه چیز را به حالت عادی خود برگرداند و زندگی تمام حیوانات را نجات دهد که اتفاقات جالبی در این راه برای او اتفاق می افتد …
شماره مجوز:854/756297


نحوه خريد خرید کارتون پیمان حیوانات/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید کارتون پیمان حیوانات/اورجینال


فواد بازدید : 62 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید پستی آموزش پارکور  Parkour  اورجینال


خرید پستی آموزش پارکور Parkour اورجینال



آموزش حرفه ای ورزش پارکور
توسط گروه های معروف دنیا
Parkour Learning
شامل 1 دی وی دی


تاریخچه پارکور
پارکور از قدیم و زمانی که انسان نیاز به شکار کردن و شکار نشدن داشت وجود داشته است اما جرقه های پارکور به معنی امروزی توسط یک سرباز فرانسوی جنگ ویتنام به نام ریموند بل (Raymond Belle) زده شد. او در جنگ نیاز به هنری برای تعقیب و فرار ، امداد و نجات داشت. او از جمله آتش نشان های دلیر نیز بود و چندین ماموریت بسیار خطرناک را انجام داده بود. حدودآ ۲۸ سال پیش در یکی از روستاهای اطراف فرانسه پسر ریموند ، دیوید بل (David Belle) بعضی از این حرکات پدر خود را با بازی های کودکانه با دوستانش آمیخته بود. وقتی بزرگتر شدند روی این هنر کار کردند و آن را به این شکل امروزی تبدیل کردند. در اصل پدران این رشته دیوید بل و سباستین فوکان (Sebastian Foucan) هستند.
بعد از مدتی بین سباستین فوکن و دیوید بل اختلافاتی بر سر عقاید مختلف بوجود آمد که منجر به تقسیم شدن این رشته به دو بخش متفاوت شد. سباستین معتقد بود که در پارکور باید کمی حرکات نمایشی و خلاقانه و زیبا وجود داشته باشد ، اما دیوید می گفت زیبایی حرکات هیچ اهمیتی در پارکور ندارد. پس سباستین رشته جدیدی به نام Free Running را پایه گذاری کرد



خرید پستی آموزش حرفه ای پارکور جالب ترین ورزش دنیا Parkour Learning !

پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر حرکت کردن (به فرانسوی: l’art du déplacement) یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از تواناییهای انسان. داوید بل، بنیان گذار پارکور در فرانسه میگوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبهکردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند اینکه در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعهای ه دفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روانترین و مستقیمترین مسیر و مناسبترین حرکات است که میتواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم ترین مشخصههای پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریعترین باشند، بلکه باید مستقیمترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.

به کسانی که از اصول پارکور در زندگی خود بهره میبرند «تراسور» گفته میشود.
پارکور یک ورزش و هنر است ، هنر جا به جایی. برای مثال یک فرد عادی وقتی به یک ارتفاع می رسد دنبال پله برای پایین آمدن از آن می گردد اما یک پارکور کار از آن ارتفاع می پرد. یک آدم عادی وقتی به یک مانع می رسد مسیرش را عوض می کند اما یک پارکور کار آن مانع را با یکی از حرکات پارکور پشت سر می گذارد.

در این بسته آموزشی شما با انواع حرکات پارکور مانند :
Rolling , Speed vault , Cat leap , Monkey vault , Precisio n Jump , Turn vault , Underbar , Wall run , Tic Tac , Landing , Lazy vault , Gate Vault , Dash Vault , Revers Vault
و تعدادی حرکات دیگر آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است که این مجموعه توسط گروه های بزرگ پارکور در دنیا مانند The Tribe و Sebastien Foucan تهیه شده است.




»» ویژگی های این مجموعه :
کاملترین پکیج آموزشی پارکور در ایران
نسخه DVD-R زبان اصلی
قابل اجرا در کامپیوتر و سیستم ها خانگی
بسته بندی نفیس و اختصاصی
شامل 2 دی وی دی محتوی Jump London , Jump Britain و مجموعه آموزشی The Tribe همراه با کلیپ های آموزشی حرکات پارکور


توضیحات تکمیلی :
اگر بخواهیم رسمی تر توضیح دهیم پارکور یعنی رفتن از نقطه A به B در سریعترین زمان با استفاده از توانایی های بدن انسان.

پارکور در ایران ورزش جا نیفتاده ای است و خیلی ها تا حالا اسم آن را هم نشنیده اند و بدتر از آن عده ای درک نادرستی از این ورزش د ارند مثلآ میگویند این ورزش برای دزد هاست که از در و دیوار بری بالا یا عده ای فکر می کنند که پارکور جنگولک بازی ، بدل کاری ، حرکات آکروباتیک ، کلکل و… این چیز هاست که همگی اشتباه و غلط محض است.

پارکور مثل سایر ورزش ها ذهن شما رو از این دنیای کثیف آزاد می کند و استرس را به شدت کاهش می دهد. به شما یاد میدهد چطور با مشکلات زندگی مبارزه کنید. چون کم کم یاد می گیرید که نباید به خاطر وجود یک مانع مسیرتان را عوض کنید. باید مانع را از سر راهتان بردارید.
پارکور در دسته ورزش های بسیار خطرناک (Extreme) قرار نمی گیرد ولی خوب ورزش خطرناکی است و باید در آن سیاست ، صبر ، خود باوری ، شجاعت و… داشته باشید که با تمرین همه اینها را بدست می اورید که در زندگی بسیار کمکتان می کند.

برای انجام تمرینات مطلوب پارکور باید کمی آمادگی بدنی (انعطاف و وزن مناسب و…) داشته باشید ولی با نداشتن اینها هم میتوانید تمرینات پارکور را در حد خودتان انجام دهید.
عده ای فکر می کنند پارکور یعنی کله خر بودن ! میگن وقتی پله هست چرا از دیوار بپریم؟ خوب وقتی می تونید توپ رو با دست بر دارید و بدوید توی دروازه حریف و توپ رو بندازید اونجا چرا انقدر جون می کنید با پا بهم پاس می دید و… ، وقتی می تونید با هلی کوپتر یا تله کابین بروید بالای کوه چرا کوه نوردی می کنید که آخرش هم از اونجا بیفتید پایین؟
پس می بینید که ذات ورزش همین است و ذات پارکور هم مثل سایر ورزش ها گذر از موانع است. ورزشکاران بخاطر علاقه ورزش می کنند لازم نیست حتمآ با دید سود و منفعت جویی به ورزش نگاه کنید.

پارکور مثل همه ورزش های دیگه دنیایی از تکنیک و فلسفه است. یک انسان عادی وقتی از ارتفاع ۴ متری بپرد بدون شک آسیب می بیند در حالی که یک پارکور کار به سادگی از آن ارتفاع می پرد بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببیند ، او با استفاده از فنون پارکور فشار وارد بر پاها را دفع می کند و صحیح و سالم می رود.
.

با شماره مجوز: 022085-0123-6




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقی ق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.






dash, free running, Jump Britain, Jump London, monkey, parkour, the tribe, vault, آموزش parkoor, آموزش parkour, آموزش پارکور, آموزش پارکور جدید, آموزش پارکور در ایران, آموزش پارکور سپاستین, انواع حرکات پارکور, تراسور, خرید آموزش پارکور, خرید پارکور, دش پارکور, فیلم آموزشی پارکور, مانکی پارکور, مستند پارکور, ورزش پارکور, پارکور, پرش, پرش پارکور


نحوه خريد خرید پستی آموزش پارکور Parkour اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 10800 تومان
خريد خرید پستی آموزش پارکور  Parkour  اورجینال


فواد بازدید : 72 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق


آیا منبعی برای مطالعه وجود دارد؟

بله، مجموعه ای از نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو در سالهای قبل و همچنین نمونه سوالات آزمونهای استخدامی مختلف طبق مواد آزمون استخدامی وزارت نیرو گردآوری شده که در قالب چندین فایل شامل سوالات تستی ارائه می شود. مطالعه نمونه سوالات سال های گذشته آزمون استخدامی وزارت نیرو کمک بزرگی برای داوطلبان متقاضی استخدام در این استخدامی جهت کسب آمادگی بیشتر و بهتر می باشد. شما با دریافت این بسته، سوالات زیر را دریافت خواهید نمود:

۳۴۰ نمونه سوال هوش و توانمندی های ذهنی + پاسخنامه

۲۵۰ نمونه سوال ادبیات فارسی + پاسخنامه

۸۷ نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات + پاسخنامه

۲۵۰ نمونه سوال معارف اسلامی + پاسخنامه

۲۶۰ نمونه سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه

سوالات تخصصی برخی از رشته ها ( مربوط به آزمون های سالهای قبل )

۵۰ نمونه سوال تخصصی برق قدرت – منطقه ای

۵۰ نمونه سوال برق قدرت – توزیع

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین برق- تولید

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین برق- توزیع

۵۰ نمونه سوال تخصصی الکترونیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی رشته آمار

۵۰ نمونه سوال تخصصی رشته حقوق

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس مالی

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس مکانیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین مکانیک

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس نرم افزار

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس شیمی

۵۰ نمونه سوال تخصصی تکنیسین شیمی

۵۰ نمونه سوال تخصصی کارشناس روابط عمومی

به همراه صدها سوال استخدامی دیگر برای تقویت بنیه علمی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی.
ش م: 21/12412



نحوه خريد نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 20000 تومان
خريد نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت های توزیع واداره برق منطقه ای باپاسخ تشریحی رشته برق


فواد بازدید : 70 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش زبان فرانسوی به روش روزتا استون Rosetta Stone (اورجینال )


آموزش

به شیوه ی زبان مادری



در یک دی وی دی

با آموزش نصب فارسی

Rosetta Stone Language Learning Software Rosetta Stone French نام مجموعه آموزشی فوق العاده‌ای از کمپانی Rosetta Stone امریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان‌های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم‌افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه‌ای و بهره گیری از شیوه‌های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، نرم‌افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز‌های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.

این کمپانی پکیج‌های زبان مختلف و متعددی را همراه با نرم‌افزار منحصر به فرد خود د ر اختیار علاقمندان به زبان‌های مختلف دنیا قرار داده است تا با انتخاب هریک بتوانند زبان مورد نظر را به خوبی فراگیرند

نرم‌افزارهای آموزش زبان Rosetta Stone زبان دارای چه نوع مباحثی هستند؟

تمامی مباحث آموزشی بسته‌های مختلف ارائه شده از سوی این کمپانی از مباحث اصلی، پایه‌ای و مورد نیاز زبان آموزان برای هر زبان تشکیل شده است که با یادگیری آنها تا حد نسبی و حتی حرفه ای( بسته به نوع تمرین) زبان مورد نظر را فرا خواهند گرفت .

امکانات و ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از

- استفاده از افراد بومی برای آموزش هر زبان

- استفاده از تصاویر فراوان برای یادگیری لغت

- محیط ساده،جذاب و کاربر پسند

- بدون نیاز به استاد و کلاس

- مورد تائید دانشگاه ها و شرکت‌های مختلف و موسساتی نظیر ناسا، تلکام و آی بی ام

- استفاده از تکنیک مقایسه گفتار و لهجه زبان آموز با نرم‌افزار آموزش دهنده

- آموزش و صورت تمرین و تست 4 جوابی

- و بسیاری از امکانات دیگر که پس از خریداری این محصول 100 درصد از آن لذت خواهید برد.

با استفاده از این نرم‌افزار، زبان انگلیسی را

به همان صورتی که زبان مادری خود را فرا گرفته‌اید، خواهید آموخت

بدون نیاز به ترجمه و یا حتی زحمت به خاطرسپاری لغات و دستور زبان

لازم به ذکر است که هر یک از این نرم‌افزارهای آموزش زبان به تنهایی بسته به تعداد دروسشان از 195 دلار تا 329 دلار به موسسات و افراد در سرتاسر دنیا به فروش می رسند و در یک محاسبه ساده قیمت این پکیج بیش از 7000 دلار خواهد بود!

برای هر زبان معمولا 3 سطح در نظر گرفته شده است. هر سطح 4 واحد و هر واحد به 4 درس اصلی تقسیم شده و هر درس اصلی 30 دقیقه طول می کشد که شامل زیر درس هایی در زمینه هایWriting, Vocabulary, Grammar, Listening, Reading, Speaking, and Reviews می باشد.

هریک از این نرم‌افزارهای آموزش زبان شامل چه اطلاعاتیست که قابلیت آموزش یک زبان را در خود داراست؟

* دارای ۳۵۰۰ -۸۰۰۰ تصویر واقعی از محیط زندگی در قالب ۹۲ – ۲۱۰ درس برای آموزش زبان

* در حدود ۲۰۰ – ۴۵۰ ساعت اموزش زبان ( بسته به نوع یادگیری و تمرین شما )

* ایجاد توازن در میان تمامی بخش‌های مورد نیاز آموزشی همچون توانایی شنیدن، گفتار، خواندن و نوشتار !

* قابلیت درک هوشمندانه ی صدا برای تشخیص لهجه‌های مختلف .

* آموزش لغات و گرامر به صورت طبیعی و بی نیاز از حفظ کردن لیست‌های متعدد لغت و گرامر !

* تمرینات، تست ها، دروس و نمایش‌های مختلف برای هر مبحث .

تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزیت انحصار بفرد این نرم‌افزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه شوید.

محیط کاربرپسند: محیط این نرم‌افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.

ش.م: 241563210


نحوه خريد آموزش زبان فرانسوی به روش روزتا استون Rosetta Stone (اورجینال ) :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" ک ليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 15000 تومان
خريد آموزش زبان فرانسوی به روش روزتا استون Rosetta Stone (اورجینال )


فواد بازدید : 63 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید مجموعه سخنرانی های شریعتی/اورجینال





مجموعه سخنرانی دکتر علی شریعتی

مجموعه‌ای استثنایی و بی نظیر با قیمت استثنایی

بسته‌ای بی نظیر برای عاشقان

و دوستداران استاد شریعتی

علی شریعتی با نام اصلی علی مزینانی

متولد ۳ آذر ۱۳۱۲ در روستای مزینان از توابع شهرستان

سبزوار ، استان خراسان رضوی

نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ ‌شناس

و پژوهشگر دینی

ایشان در نزد هواداران به معلم شهید

دکتر شریعتی

معروف می باشند

استاد شریعتی: سردمدار جریان روشنفکری در ایران

با دیدگاهها و نظریات دکتر شریعتی آشنا شوید

مجموعه‌ای که شاید دیدگاه شما را نسبت به بسیاری

مسایل تغییر دهد

دکتر شریعتی، استادی که تمام مسایل

پیرامون خود را به نقد می کشد
شماره مجوز: 734/258456


نحوه خريد خرید مجموعه سخنرانی های شریعتی/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید مجموعه سخنرانی های شریعتی/اورجینال


فواد بازدید : 65 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش دفاع شخصی بانوان به صورت اورجینال


آموزش دفاع شخصی بانوان به صورت اورجینال
دفاع شخصی بانوان اورجینال
فیلم آموزشی دفاع شخصی ویژه بانوان


تکنیک ها و فنون دفاع شخصی را ویژه بانوان را بیاموزید ! آموزش انواع تکنیک های دفاع و گرفتن دست مهاجم، زدن ضربه مشت و دفاع آن، آموزش تکنیک های دفاعی یقه ، خفه کردن و ضربات پا و ...




آموزش دفاع شخصی بانوان
تکنیک ها و فنون دفاع شخصی را ویژه بانوان را بیاموزید !
آموزش انواع تکنیک های دفاع و گرفتن دست مهاجم، زدن ضربه مشت و دفاع آن،
آموزش تکنیک های دفاعی یقه ، خفه کردن و ضربات پا و ...
آموزشی ضروری برای همه بانوان برای دفاع از خود در مواقع خطر !
کاملا جدید و تدریس شده توسط استاد ایرانی
قابل استفاده در کامپیوتر و DVD پلیر خانگی




آموزش کامل دفاع شخصی ویژه بانوان بدون نیاز به درگیر شدن در مباحث آموزشی مقدماتی و تمرینات به صورت کاملا علمی یکی از بهترین هدایایی است که یک پیدر می تواند به دخترش بدهد . به خاطر متد خاص آموزش که در هر شرایطی نوع برخورد سریع را آموزش می دهد بسیار مورد استقبال بانوان واقع شده است.

آموزش ها در تمام حالات درگیری، زورگیری و نوع برخورد دفاعی صحیح نمایش داده می شود. این مجموعه برای همه دختراتن واجب است حتی آنان که یک رشته رزمی کار می کنند. بازداشتن مهارتها متفاوت این محصول برای ایشان توصیه می شود ...

هر سنی که باشید فرق نمی کند ... بسیاری از مباحث آنچنان به آمادگی جسمانی نیاز ندارد و تکنیک های مبارزه و فن ها را آموزش می دهد. با تهیه این مجموعه خود را برای مواجه با درگیری های احتمالی آماده کنید ...



آنچه در این مجموعه خواهید آموخت :
1 - ) حالت های مختلف گرفتن دست و دفاع مربوط به آن (1)< br />2 - ) حالت های مختلف گرفتن دست و دفاع مربوط به آن (2)
3 - ) حالت های مختلف گرفتن دست و دفاع مربوط به آن (3)
4 - ) حالت های مختلف گرفتن دست و دفاع مربوط به آن (4)
آموزش دفاع شخصی بانوان5 - ) نحوه اجرای ضربه مشت و دفاع آن (1)
6 - ) نحوه اجرای ضربه مشت و دفاع آن (2)
7 - ) نحوه اجرای ضربه مشت و دفاع آن (3)
8 - ) تکنیک های گرفتن لباس و دفاع آن (1)
9 - ) تکنیک های گرفتن لباس و دفاع آن (2)
10 - ) تکنیک های دفاعی یقه (1)
11 - ) تکنیک های دفاعی یقه (2)
12 - ) تکنیک های دفاعی کمربند، گردن، خفه کردن (1)
13 - ) تکنیک های دفاعی کمربند، گردن، خفه کردن (2)
14 - ) تکنیک های دفاعی کمربند، گردن، خفه کردن (3)
15 - ) تکنیک های دفاعی بغل کردن (1)
16 - ) آموزش ضربات پا و دفاع آنها (1)
17 - ) آموزش ضربات پا و دفاع آنها (2)
18 - ) تکنیک های دفاعی گارد (1)


شماره مجوز ارشاد : 14-358974-08




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پس ت :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


نحوه خريد آموزش دفاع شخصی بانوان به صورت اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12800 تومان
خريد آموزش دفاع شخصی بانوان به صورت اورجینال


فواد بازدید : 63 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

هدفون  HD 220 Originals Adidas(اورجینال)


Sennheiser HD 220 Originals Adidas

هدفون سنهایزر اچ دی 220 اورجینال آدیداس
کمپانی Sennheiser تنها چند هفته پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال 1945 توسط دکتر Frits Sennheiser و هفت مهندس همکار وی در شهر هانوفر آلمان تاسیس گردید که هم اکنون پس از گذشت 65 سال با بیش از 2100 کارمند دارای چندین شعبه در سراسر دنیا از جمله انگلستان، فرانسه، بلژیک، هلند، دانمارک، کانادا، و آمریکا به یکی از نام آورترین کمپانیها در صنعت صدا تبدیل گردیده است. هم اکنون مقر اصلی شرکت Sennheiser در Wedemark آلمان (در نزدیکی هانوفر) و همچنین سایتهای های تولید آن در Burgdorf آلمان و Tullamore ایرلند (ساخت قطعات الکترونیکی، فن آوری بی سیم)، آلبوکرکی ایالات متحده (فن آوری بی سیم ) واقع گردیده و امکانات R&amp;D شرکت نیز در آلمان و کالیفرنیا واقع شده است. امروزه در جهان نام Sennheiser مترادف شده است با محصولات با کیفیت با لا و راه حلی کاملا حرفه ای برای هر جنبه ای از مبحث صدا بطوری که در ساخت و توسعه محصولات که شامل میکروفن، فن آوری های بی سیم RF و هدفون، کنفرانس و فناوری اطلاعات، سیستم های مادون قرمز، محصولات برای شنوایی و هدست هوانوردی است، پیشرو و یکه تاز می باشد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: نوع قطعه هدست
نام ها دیگر : HeadPhone Sennheiser HD 220 Originals Adidas
Sennheiser HD 220 Originals Adidas


نحوه خريد هدفون HD 220 Originals Adidas(اورجینال) :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 32000 تومان
خريد هدفون  HD 220 Originals Adidas(اورجینال)

< /font>
فواد بازدید : 77 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

کیف آلوما والت aluma wallet اصل


کیف آلوما والت با شعار راه حلی برای یک مشکل بزرگ به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس آلومینیوم اصل ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.


کیف آلوما والت aluma wallet

کیف کارت آلوما والت اولین و تنها کیف کارت و مدارک قفلی


با روکش آلومینیومی در رنگ های مختلف


باریک و جمع جور


تنها به اندازه کف دست

سازماندهی پول و کارت های اعتباری شما در کمترین زمان ممکن


قابلیت ورق ورق کردن به عنوان آلبوم کارت


بسیار مقاوم و تقریبا خراب نشدنی


پوشش آلومینیومی خارجی جهت جلوگیری از سرقت ناخواسته در مقابل RFID

شیک و جدید .ضد ضربه


قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه


لطفا رنگ م ورد نظر خود را در بخش پیام برای ما بنویسید تا همان رنگ برای شما ارسال گردد


طراحی منحصر به فرد


قابل شستشو بدون نفوذ ذره ای آب

در رنگ های مختلف چشم نواز

کوچک و در عین حال جادار


با کیف پول و کیف کارت های قدیمی خداحافظی کنید


نسل جدید کیف پول های آلوما با آبکاری آلومینیومی برای امنیت و استحکام بالا


قابل شستشو و مقاوم در برابر نفوذ هر گونه مایعات



قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه


لطفا رنگ مورد نظر خود را در بخش پیام برای ما بنویسید تا همان رنگ برای شما ارسال گردد
: مزایا و ویژگیهای aluma wallet کیف آلوما والت


• پوسته آلومینیومی

• ساختار کاملاً ضد آب

• امنیت در برابر دستگاه های کارت خوان راه دور RFID

• طراحی فوق العاده باریک

• تقریبا خراب نشدنی !!!

• بسیار سبک



قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه


لطفا رنگ مورد نظر خود را در بخش پیام برای ما بنویسید تا همان رنگ برای شما ارسال گردد

توجه: با توجه به استقبال بی نظیر شما مشتریان گرامی فقط الان رنگ های مشکی. نقره ایی و آبی موجود است
قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه



کیفی که در مدت کوتاهی جای خود را در میان مردم به خوبی باز کرد


کیفی که همه این روزها در مورد آن حرف میزنند

راحتی پیدا کردن یک کارت از میان تعداد زیاد کارت های اعتباری و بانکی را با کیف آلوما تجربه کنید

آلوما والت تجربه ای متفاوت

&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt; این محصول دارای گارانتی تعویض رایگان است و کیفیت آن تضمین می شود

کلیه رنگها موجود است که شامل رنگهای زیر است

مشکی
نقره ای
نوک مدادی
آبی
سبز
قرمز
صورتی

لطفا رنگ مورد نظر خود را در بخش پیام برای ما بنویسید تا همان رنگ برای شما ارسال گردد

ش.م.21021548754125


نحوه خريد کیف آلوما والت aluma wallet اصل :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 26000 تومان
خريد کیف آلوما والت aluma wallet اصل


فواد بازدید : 98 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

خرید درآمد ثابت روزی ۲ ساعت کار ماهیانه بیش از یک میلیون تومان/اورجینال





از این اصل استفاده کنید و از اینترنت درآمد کسب کنید
استفاده از این روش = کسب درآمد عالی از اینترنت
CN5 =درآمد عالی
کاملا قانونی و بدونه نیاز به عضو گیری
1- ایجاد یک برند(نام تجارى) جدید
وقتى یکى از ناشران، دوران باردارى اولین فرزندش را پشت سر مى گذاشت متوجه این موضوع شد که زنان سیاه پوست بیشتر از سایر زنان در معرض خطرات وضع حمل قرار دارند؛ همانجا جرقه اى در مغزش ایجاد شد و تصمیم گرفت کتابى را در مورد این گروه از جامعه و درباره نه تنها این مشکلشان بلکه در مورد سایر مسائل پیش روى آنها از قبیل مسائل مالى، زندگى و باورهاى اجتماعیشان به چاپ برساند؛ این اقدام وى با اقبال عمومى روبرو شده و شماره هاى دیگرى نیز از این کتاب به چاپ رسید و او اخیراً امتیاز انتشار دى وى دى هاى آموزشى این کتا ب را نیز کسب کرده است.
2- ساخت وبلاگ
3- فروش مهارتهاى فردى
4- خدمات جدید ارائه دهید
5- مشاوره
6- طراحى تى شرت
7- محصولات دیگران را بفروشید
و….
اما ما به شما CN5 (کسب در آمد از اینترنت ) را معرفی میکنیم
از این اصل استفاده کنید و از اینترنت درآمد کسب کنید
استفاده از این روش = کسب درآمد عالی از اینترنت
CN5 =درآمد عالی
حداقل درآمد ماهیانه : ۵۰۰،۰۰۰ تومان



حداکثر درآمد ماهیانه : ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان



با استفاده از این سی دی شما قادر خواهید بود در مدت زمان مناسبی به درآمد اینترنتی برسید و تا پایان عمر از این درآمد بهره ببرید. این برنامه با تمامی برنامه ها و سی دی هایی که تاکنون دیده و یا شنیده اید و یا در مورد کسب درآمد از اینترنت وجود دارند متفاوت است و برای کسب درآمد از آن هیچ نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد و یا هر سایت مشابه دیگری ندارید چون اصلا قرار نیست که شما با این سایتها و روشها به درآمد برسید.



-این روش به هیچ عنوان نیازی به (اینترنت پر سرعت) ندارد.



-ا ین روش به هیج عنوان بصورت پی تی سی (دریافت پول در ازای کلیک) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت پی تی آر (دریافت پول در ازای خواندن ایمیل) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت پی تی اس (دریافت پول در ازای ثبت نام در سایتهای دیگر) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت آفر (دریافت پول در ازای پر کردن فرمها و غیرووو) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت نتورک (دریافت پول در ازای معرفی عضو جدید) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت وبمستر (دریافت پول در ازای نمایش تبلیغات ) کار نمی کند.



-این روش به هیج عنوان بصورت پست (دریافت پول در ازای پست مطلب در فروم ها) کار نمی کند.



-این روش به هیچ عنوان نیازی به نرم‌افزارهای کسب درآمد (که ادعا می شود خودکار هستند) ندارد.



شما اصلا نیازی به استفاده از بانکهای اینترنتی مانند ایگولد ، پی پال و امثال هم ندارید زیرا درآمد ی که شما از این برنامه به دست می آورید مستقیما به حساب بانکی شما در ایران (مانند حسابهای سیبا و سپهر) واریز خواهد شد.



یکبار شروع کنید &gt;&gt;&gt; برای همیشه از اینترنت پول در آورید



مطمئن ترین و پولساز ترین برنامه کسب درآمد از اینترنت



&gt;&gt;&gt; &gt;&gt; فقط چند قدم تا ثروتمند شدن فاصله دارید &lt;&lt; &lt;&lt;&lt;



همین امروز شروع کنید و تا پایان عمر درآمد داشته باشید.



امروز شما فقط ۳ گام با ثروتمند شدن فاصله دارید &lt;&lt;&lt;



گام اول : تهیه سی دی



گام دوم : شروع کار



گام سوم : دریافت درآمد در حساب بانکی خود در ایران (حسابهای سیبا و سپهر



سی ان ۵ چیست ؟



کسب درآمد واقعی از اینترنت اصول دارد نه اینکه هر کسی که وارد اینترنت شد بخواهد با کارکردن با یک یا چند تا سایت کسب درآمد (که همشون هم کلاهبردارن) پولدار شود اگه اینجوری بود الان باید همه ملت پولدار شده باشن … بی ن شما دوستانی که در حال مطالعه این صفحه هستید آیا محض رضای خدا یکنفرتان تا به حال موفق شده ۱۰ هزار تومان از اینترنت به دست آورد؟ !!! … منکه بعید می دونم !!!



آیا حاضرید شروع کنید؟؟؟



من و همکارانم هم چند سال پیش مثل شما شروع کردیم به کار کردن با سایتهای پی تی سی و … . اما بعد از مدتی متوجه شدیم که از این کارها پولی در نمیاد برای همین خودمون کم کم دست به کار شدیم وتقریبا بعد از ۷ ماه اولین درآمد اینترنتی خودمون روتجربه کردیم .. کمی که انرژی گرفتیم روشهای دیگه روهم تست کردیم تا اینکه موفق شدیم توی اینترنت یه درآمد ثابت پیدا کنیم !!! ما در این دو سال موفق شدیم درآمد خود را در چند ماه حتی به ۱ میلیون تومان هم برسانیم که تمامی این درآمد از اینترنت به دست آمده بود (هنوز هم بعضی از فیشهایی که ما برای نمونه داخل اینترنت گذاشته بودیم توی بعضی از وبلاگها وجود دارد) و حالا با پولی که از همون روشها به دست آورده ایم به کارهای بزرگتر (و پرسودتری) دست زدیم که برای ما واقعا درآمدزا هستند.



و اکنون نوبت شماست که این فرصت استثنایی را از دست ن دهید….!!!



ما این چند روش واقعی کسب درآمد از اینترنت را به صورت یک بسته آموزشی به نام سی ان ۵ درآورده ایم که قابل عرضه به شما می باشد . درآمد این روشها بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در ماه است (البته ماههای اول ممکن است درآمد شما تقریبا ۱۵۰ تومان هم باشد اما در ماههای سوم و چهارم مسلما درآمد شما تا ۵۰۰ هزار تومان در ماه افزایش خواهد یافت.)هر ۳ روشی که در این بسته به شما آموزش داده می شود قبلا توسط ما تست و امتحان شده است (حداقل یکسال است که روی آنها کار می کنیم و ۹۰% درآمدی که ما خودمان در یکسال گذشته از اینترنت به دست آورده ایم از همین سه روش است . من خودم شخصا شغل دیگری ندارم و برای کسب درآمد و امرار معاش ، فقط از همین سه روش استفاده می کنم و شغل دیگری ندارم پس مطمئن باشید که این سه روش واقعا درامد زا و قابل اطمینان هستند.



سی ان ۵شامل چند روش موثر کسب درآمد از اینترنت است که قبلا توسط هزاران نفر مورد استفاده قرار گرفته است و ۱۰۰ درصد پولساز هستند… شما هم اگر این روشها را بدانید از همین الان می توانید در هر ماه درآمد ثابتی کسب کنید … حتی بیش تر از درآمدی که پدران شما به دست می آورند !!! اگر شما به دنبال راهی جهت کسب درآمد از اینترنت می گرددید که با کمترین زمان بتوانید بیشترین درآمد را کسب کنید ، سی ان سه ، جوابگوی شما خواهد . مهم نیست که شما تا به حال چه روشهایی را برای کسب درآمد امتحان کرده اید و یا اینکه این روش به نظرتان امکانپذیر می باشد یا خیر ….. بلکه مهم این است که این شیوه و این بسته آموزشی کاملا درآمدزا هست .
مزایای سی ان سه:
1:کاملا ۱۰۰% و واقعی
2:کسب درآمد ماهیانه و دائمی
3:بدون نیاز به عضو گیری و یا کلیک روی تبلیغات
4:واریز درآمد شما به حساب بانکی شما در ایران : سیبا – سپهر
5:بدون نیاز به ایگولد و بانکهای اینترنتی مثل آلرت پای ، پی پال و غیرووو
6:قابل استفاده برای همگان حتی کسانیکه با اینترنت آشنایی زیادی ندارند
7:بدون نیاز به کارکردن با سایتهای کسب درآمد – پی تی سی – وبمستر و حتی نرم‌افزارهای کسب درآمد
8:کسب درآمد به صورت آنلاین و آفلاین : یعنی حتی اگر پشت کامپیوتر نیز نباشید از درآمد شما کم نمی شود . بلکه درآمد نیز خواهید داشت! شماره مجوز 652/4359


نحوه خريد خرید درآمد ثابت روزی ۲ ساعت کار ماهیانه بیش از یک میلیون تومان/اورجینال :
براي خريد اين محصول از روي دکمه "خريد پستي" کليک کنيد و سپس بعد از پر کردن فرم... و دريافت کالا درب منزل هزينه را به مامور پست پرداخت کنيد.

قيمت: 12500 تومان
خريد خرید درآمد ثابت روزی ۲ ساعت کار ماهیانه بیش از یک میلیون تومان/اورجینال


تعداد صفحات : 78

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 114
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,658
  • بازدید ماه : 4,629
  • بازدید سال : 27,780
  • بازدید کلی : 111,156